Everybody

Måndag. Idag kom det nya numret av The Body Shop's kundtidning, Everybody. Jag är riktigt glad att jag har fått äran att göra omslaget till den. Det är faktiskt det tredje omslaget jag gör. Det är verkligen en underbar kund som hela tiden ger mer jobb. Jag hoppas att alla nu går ut och köper något där. Jag är stolt över att få jobba med en kund med så starka värderingar.



Detta är bilden. Modellen är Frida som har en mycket intressant blogg om inredning och design. Jag ska försöka göra en länk dit. Omslaget är beskuret lite annorlunda. Vår idé bakom den här bilden är att The Body Shop återlanserar en del produkter som fanns för 30 år sedan samt att The Body Shop Sverige firar 30 år. Därav den lilla 70-tals stilen på bilden. Byrån som gör denna tidning heter nkel kommunikation och är en av mina största och trevligaste kunder. Tidningen går ut i 82.000 ex i Sverige samt vartannat nummer går ut i ett 20-tal länder i Europa. Trots att jag nu hållit på med fotografi i så många år är det lika roligt varje gång när man får se sina bilder i tryck. Jag har hela dagen suttit med ett fånigt leende på läpparna. Makeup är gjord av Annelie och hår av Fabiana.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh wow! Älskar den här bilden! Fan va grymt att du har tagit den! =D Tack så mycket för dina fina kommentarer! =) /Karin

2009-08-27 @ 22:03:24
Postat av: Anonym

Åh wow! Älskar den här bilden! Fan va grymt att du har tagit den! =D Tack så mycket för dina fina kommentarer! =) /Karin

2009-08-27 @ 22:03:31
URL: http://estetiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0