Heltidsjobb

Jag tänkte att jag idag skulle bli klar lite tidigare. Ok, det funkade sådär får jag säja. Nu är klockan bara tio i fem på morgonen, så rent tekniskt så är jag klar tio minuter tidigare än igår. Vad för skoj har då hänt idag? En massa bilder att fixa till och frilägga men det gick bra och jag har hunnit göra nästan allt jag borde ha gjort. Imorgon får jag vara lite snabb att lägga banor. Det roligaste var att en kund, nkel kommunikation igen, ringde och berättade att The Body Shop's kundtidning, Everybody, som jag nämnde igår. Deras sommarnummer som jag gjort omslaget till, nominerats till ett designpris. Mycket hedrande faktiskt, det är kanske inte så att det är min förtjänst som fotograf utan mer reklambyrån och deras förnämliga design av tidningen som belönas samt kunden, The Body Shop, som äras för att dom är så förutseenda att värdera design så högt. Jag är stolt och glad att få vara med i dom arbetsgrupper som lyckas så bra. Att arbetet uppmärksammas är alltid en fjäder i hatten.



Detta är bilden som pryder omslaget. Eller prydde ska jag väl säja, som ni säkert minns är det en ny tidning ute nu med ett annat omslag, som jag också gjort. Another day at the office. Jag är så glad att detta faktiskt är mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Johan

Möjligheten att få arbeta och leva av sitt intresse/hobby är nog extremt få förunnat. Det är bara att gratulera!!! :)

2009-08-20 @ 09:29:23
URL: http://fotografier.se
Postat av: Anneli

Grattis! Vad roligt :) och bilden är riktigt läcker :)

2009-08-20 @ 19:29:12
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0