Ulriksdal



En bild jag gjorde vid Ulriksdalslott. Vi var ute vid Ulriksdal för att göra ett jobb. Det var Jessica Wikström som skulle göra bilder till ett klädmärke. Det gick naturligtvis bra och jag fick glädjen att assistera. När vi var klara så var det lite ljus kvar så jag tog chansen att göra en bild.

Jag är så lyckligt lottad att få tillfälle att fotografera med så otroligt duktiga modeller som dessa. Henrietta och Tove. Jag behöver egentligen inte göra mer än att trycka på knappen. Förutom dessa duktiga modeller fick jag assistenthjälp av Jessica och makeup gjordes av Sabina. Jag hade bara kul.

Kommentarer
Postat av: Aurora Studios

Men välkommen till bloggvärlden mr!;) Finally får man väl ta och säga.

2009-08-13 @ 16:25:52
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: Tove

jag hälsar dig oxå välkommen! Och jag känner mig väldigt glad över att så duktiga fotografer vill plåta mig. :D

2009-08-19 @ 10:42:00
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0