Tisdag

Ny tisdag. Huga.... Vart har mitt liv tagit vägen? Nu har jag lagt upp lite bilder ur min bok, som den nu ser ut idag men det finns ett par till som ska in. Dom är dock inte klara ännu. Jag valde att inte skriva till varje bild. Det skulle ta resten av mitt liv att skriva hur jag gjort var och en. Om någon har någon fråga så är det bara att ställa den här. Jag lovar svara efter bästa förmåga.

Jag vet. Bloggen blir inte uppdaterad som den ska. Jag får så mycket respons och trevliga kommentarer att jag blir rörd. Tack så mycket. Vad ska jag skriva om idag? Kommentera kommentarer syns mej som en bra idé. Först Ingela, jag fotograferar gärna "äldre" modeller. Äldre än vem frågar jag dock, knappast äldre än fotografen? Det är bara att höra av sej så hittar vi något som passar. Nu så att tacka för alla vänliga kommentarer här. Det är ibland lite kämpigt att vara egen företagare. Speciellt om man från början inte är så bra på själva fötetagsdelen av detta. Som jag. Det har varit extra kämpigt den senaste tiden. Flera har ringt mej och pratat en stund och många ger kommentarer här, jag har fått mail. Det känns riktigt bra. Tack så mycket. Min ekonomiska situation har blivit lite bättre tack vare en kund. Vad vore livet utan dom? Jag fick förfakturera en hög bilder till dom så nu kommer det in pengar. Jag har troligen dom bästa kunder någon kan ha.

Kommentarer
Postat av: Tobias Fischer

Skönt men bra kunder ... och vem vill väl förlora en duktig leverantör som du ... definitivt ingen med vett i skallen!



/T

2009-10-06 @ 18:05:01
URL: http://www.tobiasfischer.se/blogg
Postat av: Tove

Ser fram emot vår plåtning Peppet! =)

Vem ska vi fråga som mua? Kram

2009-10-07 @ 09:06:01
URL: http://tovelicious.blogg.se/
Postat av: Martin

Vilken härlig blogg och riktigt bra bilder. Den här bloggen kommer jag besöka igen. '

2009-10-07 @ 19:41:44
URL: http://martinsavara.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0